میز پذیرش روزانه از 8:00 صبح تا 8:00 باز است. اگر قصد دارید بعد از نیمه شب وارد شوید، لطفا با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو، از قبل با ملک تماس بگیرید. کارکنان میز پذیرش در هنگام ورود به مهمانان خوش امد می گویند. این ملک خدمات خانه داری محدودی را ارائه می دهد. خانه داری یک بار در هر 3 روز برای رزرو 3 6 شب و یک بار در هر 7 روز برای رزرو 7 شب یا بیشتر ارائه می شود. خانه داری برای اقامت شبانه 1 2 ارائه نمی شود. تبادل حوله روزانه و خدمات جمع اوری زباله برای همه رزروها در دسترس است. مهمانانی که نیاز به تبادل حوله یا خدمات جمع اوری زباله دارند باید حوله های استفاده شده یا زباله های کیسه ای خود را تا ظهر در خارج از درب اتاق بگذارند تا خدمات روز را دریافت کنند. مشتریان ممکن است توسط ملک درخواست به ارائه اسناد و مدارک از تاریخ سفر اخیر (مانند نشان دادن تمبر مهاجرت گذرنامه) و / یا تکمیل اظهارنامه سلامت.
از شما خواسته می شود که هزینه های زیر را در ملک پرداخت کنید:
- مالیات شهر از JPY 100 200 به ازای هر نفر، در هر شب بر اساس نرخ اتاق شبانه است. این مالیات برای نرخ های شبانه زیر JPY 10،000. لطفا توجه داشته باشید که معافیت های بیشتری ممکن است اعمال شود. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو دریافت شده پس از رزرو با دفتر تماس بگیرید.
- مالیات حمام، جمع اوری شده در ملک، ممکن است شارژ شود. مالیات حمام کردن برای املاک با چشمه های اب گرم اعمال می شود و از JPY 150 تا 500 برای هر نفر، در هر شب بر اساس مقررات محلی متغیر است. لطفا توجه داشته باشید که معافیت های بیشتری ممکن است اعمال شود.
ما تمام اتهاماتی را که توسط ملک به ما ارائه شده است، شامل می شود.
- هزینه پارکینگ تحت پوشش: JPY 3000 در هر شب (امتیازات ورودی / خروجی)
- چک در اوایل برای هزینه در دسترس است (منوط به در دسترس بودن)
- چک کردن دیرهنگام برای هزینه در دسترس است (با توجه به در دسترس بودن)
لیست بالا ممکن است جامع نباشد. هزینه ها و سپرده ها ممکن است شامل مالیات نباشند و در معرض تغییر باشند.
حیوانات خدماتی مجاز هستند
حیوانات خدماتی از هزینه ها / محدودیت ها معاف هستند
حیوانات خانگی مجاز نیستند